FAQ

Jak gadżety reklamowe wpływają na wizerunek firmy?

Właściwie dobrany upominek reklamowy powinien budzić skojarzenia z naszą marką. Odbiorca powinien być zaskoczony rodzajem prezentu. Powtarzające się, kiepskiej jakości, nudne gadżety sprawiają odwrotny skutek od zamierzonego. Prezenty oryginalne i dobrej jakości sprawią, że wzrośnie rozpoznawalność marki i skojarzenie z dobrą jakości firmy- zbuduje jej rozpoznawalność.

Ekologia- czy warto w nią inwestować?

Ekologiczne gadżety reklamowe to nowa jakość na rynku upominków reklamowych. Dzięki nim możemy budować świadomość klienta dotyczącą recyklingu, nie marnowania surowców. Świadome wybieranie gadżetów ‘eco-friendly’ przyczynia się do budowania wizerunku firmy działającej transparentnie na rzecz środowiska naturalnego. Wybierajmy produkty nie przyczyniające się do nadmiernego powstawania odpadów. Stawiajmy na jakość!

Jakie upominki ekologiczne wybrać? Z jakich materiałów?

W dzisiejszym świecie gdzie zrównoważone podejście do konsumpcji nabiera coraz większego znaczenia- dobór materiałów reklamowych w produkcji gadżetów reklamowych staje się kluczowym elementem naszej odpowiedzialności konsumenckiej. Oto niektóre z nich:

  • BAMBUS jest surowcem biodegradowalnym, co oznacza, że po zakończeniu cyklu życia produktu wykonanego z tego materiału, może on ulec naturalnemu rozkładowi bez negatywnego wpływu na środowisko. Jest jedną z najszybciej rosnących roślin na świecie, co oznacza, że można ją szybko ponownie zasadzić i wykorzystać do produkcji nowych przedmiotów. Wybierając bambusowe upominki – np. bambusowe głośniki, pendrivy, power banki, organizery na biurko, breloczki- firmy nie tylko promują swoje produkty, ale przyczyniają się do ochrony środowiska i promocji zrównoważonego rozwoju.
  • RPET – produkty wykonane w całości lub częściowo z recyklingowego plastiku, pochodzącego z przetworzonej butelki PET. RPET wykorzystuje istniejące zasoby plastikowe, zmniejszając tym samym ilość odpadów i potrzebę produkcji plastiku. Znajdziemy tu: nowości w postaci filcowych toreb, worków i plecaków w całości wykonanych z RPET, bidony, długopisy
  • WŁÓKNA KAWOWE – pochodzą z recyklingu łupin i resztek, które powstają podczas prażenia i mielenia ziaren kawy. To innowacyjne podejście pozwala na wykorzystanie odpadów w celu stworzenia nowych, przydatnych produktów, jednocześnie redukując ilość odpadów generowanych przez przemysł kawowy. Przykładami takich produktów są notesy, linijki, długopisy
  • RECYKLINGOWANA BAWEŁNA – może pochodzić zarówno z przemysłu tekstylnego, jak i z odzyskiwania używanych ubrań i materiałów bawełnianych. Korzystanie z recyklingowanej bawełny pomaga zmniejszyć zapotrzebowania na nowe surowce, ograniczyć ilość odpadów oraz zmniejszyć negatywy wpływ przemysłu tekstylnego na środowisko. Znajdziemy to m.in. torby , notesy
  • PAPIER KAMIENNY – znany także jako papier mineralny- to rodzaj papieru wykonany głównie z minerałów. Nie zawiera tradycyjnych włókien drzewnych, co odróżnia go od konwencjonalnych materiałów z papieru. Co więcej produkcja takiego papieru obniża zużycie wody! Papier kamienny znajduje zastosowanie przede wszystkim przy produkcji ekologicznych gadżetów takich jak notatniki, czy notesy, które są nie tylko praktyczne, ale również niezmiennie przypominają o zaangażowaniu marki w ochronę całej naszej planety!
  • PAPIER Z KARTONÓW PO MLEKU – dzięki recyklingowi, papier kartonowy staje się materiałem do tworzenia naszych ekologicznych materiałów biurowych. Używając naszych notesów MILK, nie tylko organizujesz swoje codzienne zadania, ale również dbasz o naszą planetę!

Jakie gadżety reklamowe wybrać na konferencje?

Często wybieranymi upominkami na konferencje są długopisy, notesy, notatniki, USB, słuchawki, teczki na laptopa. Coraz częściej na tego typu wydarzeniach rozdajemy również gadżety ekologiczne- w tym drewniane lub metalowe gry i łamigłówki, które są nie tylko ciekawym rozwiązaniem, ale też świetnie wpisują się w obecnie coraz większą świadomość firm dotyczącą ochrony i dbania o środowisko. Nie powinno także zabraknąć słodyczy reklamowych z firmowym logo, które budują dobre skojarzenia z Twoją Firmą!

Jak przygotować się do targów?

Warto zainwestować w przemyślane gadżety promocyjne. Stoisko firmowe powinno wyróżniać się na tle innych i przyciągać uwagę zwiedzających. Upominki powinny być również odpowiednie dla grupy docelowej Twojej branży! Dodatkowo targi – to impreza, którą odwiedza mnóstwo osób- dlatego też, aby ja należycie promować musimy mieć dużą ilość gadżetów. Dobrze jest również zaplanować zakup upominków z większym wyprzedzeniem- wtedy mamy szansę na wybór przemyślanych materiałów promocyjnych w odpowiedniej ilości.

Kontakt

Potrzebna pomoc?

Adres:

IQ Traiding
Ewa Zajączkowska
ul. Sandomierska 12/83
26-611 Radom

Adres:

Właściciel
Ewa Zajączkowska
tel. kom. 662 – 506 – 969
ewa@iqtrading.pl

Biuro
biuro@iqtrading.pl

Konto bankowe:

Santander Bank:
31 1910 1048 2307 6428 9019 0001